למה משרדי הרישוי לא נותנים שירות בטלפון?!

למה הציבור צריך לבזבז מיליוני שעות עבודה כדי להגיע ולחזור למשרדי הרישוי, למה משרד התחבורה מבזבז עשרות מיליוני שקלים על אולמות קבלה לא נדרשים, למה להוסיף אלפי מכוניות לעומס בכבישים?!

נא הצטרפו למאבק תשקיעו 2 דקות להצטרף,  לינק  לעצומה , יש ללחוץ על הלינק ולמלא את הפרטים

חוק רישוי שירותים ומקצועות בענף הרכב

חוק רישוי שירותים ומקצועות בענף הרכב הוא הבסיס לכל החוקים והנהלים לרכב ביבוא אישי.   חוק חדש שהכניס סדר בענף הרכב ויש לציין לטובה את השר ישראל כץ שטרח רבות למען הקמת החוק ואח"כ העביר אותו פעמיים בכנסת לאחר שהממשלה התחלפה. תודה לשר התחבורה ישראל כץ.

יבוא אישי לרכב נמצא בפרק ד יבוא רכב סימן ה

פרק ד' – ייבוא רכב , סימן א' רישיון ייבוא רכב

סעיף 31  – רישיון ייבוא רכב

(א) לא ייבא אדם רכב אלא אם כן קיבל רישיון ייבוא רכב מאת הרשות המוסמכת לייבוא, והוא אחד מאלה.

(1) יבואן מסחרי   (2) הוא מייבא רכב בייבוא אישי  (יש עוד סוגים שלא מעניינים אותנו.)

סעיף 33 בחוק מתמקד בנושא רכב ביבוא אישי ומהווה את הבסיס לכל הנהלים בנושא רכב ביבוא אישי.

ע"פ החוק רק מתווך רכב ביבוא אישי בעל רישון יכול לתת שירותי תיווך וייעוץ בענף יבוא רכב אישי.

החוק מטיל עונשים חמורים בפרק י"ב לחוק רישוי שירותים ומקצועות בענף הרכב על מי שעוסק ביבוא אישי לרכב מבלי שיש בידו רישיון מתווך לרכב ביבוא אישי.

תקנות רישוי שירותים ומקצועות בענף הרכב (ייבוא רכב ושיווקו ותיווך בייבוא אישי)התשעז-2016

תקנות ההפחתה – חוק רישוי

לא נעים ליפול בידיים הלא הגונות, המושחתות והרעות של המנהל כיום מר אבנר פלור סמנכ"ל תנועה , הוא נתן לי עיצום כספי בסך 50,000 ש"ח בניגוד לתקנות ההפחתה, ולכן בבית המשפט פסחו את החלטתו. מזל שהחוק מגן עלינו מפני אנשים רשעים ומושחתים כמו מר אבנר פלור סמנכ"ל תנועה.

קיבלתי את העיצום בגיון יבוא אישי של רכב עם ריקול פתוח, אבל בסופו של דבר האדון המשוחת והרשע אבנר פלור הבין שקלונו נחשף ברבים והוא תיקן את הנוהל שהפלה לרעה את היבוא האישי

היום מותר לייבא רכב עם ריקול פתוח ולתקן אותו בארץ

בדיוק כמו יבואני הרכב המסחריים שמר אבנר פלור פועל עבורם כגיס חמישי ונגד האינטרס הציבורי.

פרק י"ב עונשין – בהקשר לתיווך רכב בלבד

סעיף 218   (א)(7) מתווך רכב ביבוא אישי שהיה צד להסכם לרכישת רכב, בניגוד להוראות סעיף 73.   קנס ע"פ חוק העונשין  61 (א) (2)   29,200 ₪

(ב) (2) מי שעסק במקצוע בענף הרכב בלא רישיון או שלא בהתאם לתנאי רישיון, בניגוד להוראות סעיף 4 (א)  דהיינו גם מתווך רכב ביבוא אישי – מאסר שנה וחצי או קנס כאמור בסעיף 61 (א)(4)  לחוק העונשין. דהיינו   75,300 ₪.

סעיף 219 עבירה נמשכת  – נעברה עבירה ע"פ סעיף 218 ועושה העבירה המשיך בביצוע העבירה, דינו – נוסף על כל עונש אחר, קנס בשיעור אחוזים מגובה הקנס הקבוע על אותה עבירה, לכל יום שבו נמשכת העבירה.

סעיף 220 – תאגיד משלם פי 3 לגבי כל עבירה על חוקים ונהלים של רכב ביבוא אישי

רישיון מתווך רכב ביבוא אישי מוטי בר-נס
לימוזינה – רכב מוארך שיוצר בשלבים. הרכב שהכי קשה לעשות יבוא אישי. חובה להיות מורה דרך ורישיון על מונית כדי לקבל רישיון יבוא ממשרד התחבורה לרכב ביבוא אישי
לנדרובר דיסקברי 4 HSE . רכב מפואר הכי מפנק . אצל היבואן 400 אלף ש"ח ללא מיסים למורה דרך . הבאתי עבור החבר פיני ב- 200 אלף ש"ח. לא כל רכב מתאים ליבוא אישי. המחיר צריך להיות בסביבות 200 אלף
מרצדס V-CLASS חוצה את האלפים בדרך לנמל באיטליה. חלום של החבר בני שהתגשם. לא ממליץ להסיע רכב ביבוא אישי בעצמך כי אין ביטוח מקיף. 180 אלף ש"ח למורה דרך ללא מיסים
רכב סברבן ניתן לייבא ביבוא אישי. זה הרכב שבגללו עשיתי את הבג"ץ ובזכותו כל העוסקים היום בישראל יכולים לעשות יבוא אישי.
רכב מדברי ניתן לעשות ביבוא אישי. מקבלים החזר מלא של המע"מ + 80% מהוצאות דלק ואחזקה. בתמונה משאית ספארי שעבדתי איתה במדבר יהודה 6 שנים כנהג מורה דרך ושף 6 שנים מאושרות שנגדעו בגלל האינתיפאדה וסגירת מדבר יהודה לטיולים כמו גם לא היו תיירים. 3 בג"צים עשיתי נגד אלוף פיקוד מרכז עד שהואיל לפתוח את מדבר יהודה לטיולים.