למה משרדי הרישוי לא נותנים שירות בטלפון?!

למה הציבור צריך לבזבז מיליוני שעות עבודה כדי להגיע ולחזור למשרדי הרישוי, למה משרד התחבורה מבזבז עשרות מיליוני שקלים על אולמות קבלה לא נדרשים, למה להוסיף אלפי מכוניות לעומס בכבישים?!

נא הצטרפו למאבק תשקיעו 2 דקות להצטרף,  לינק  לעצומה , יש ללחוץ על הלינק ולמלא את הפרטים

מתווך רכב ביבוא אישי זה מקצוע ותיק ימים אך רק לאחרונה 2016  הוסדר באמצעות חוק רישוי שירותים ומקצועות בענף הרכב ונדרש רישיון .

רישיון מתווך רכב ביבוא אישי מוטי בר-נס עד שנת 2023

חייב להודות שהמבחן היה קשה מאוד וחייבים ללמוד היטב לפני המבחן על כל חומר הבחינה. במיוחד נושאים לא טריוויאליים כמו העיצומים (הקנסות) שניתן להטיל על מתווך רכב ביבוא אישי.

הפקידים הרשעים האלה אוהבים מאוד את הפרק הזה, זה עושה להם טוב לאיים בעיצומים, גם על כאלה שפועלים כחוק!

עוד דבר לא סביר בתחום – יבואנים מסחריים לא צריכים לעבור שום מבחן כדי לקבל רישיון! יש לך כסף לא צריך מבחן!

עוד הוכחה למחשבה המושחתת של הפקידים המרושעים במשרד התחבורה ולאהבה הגדולה שלהם לבעלי ההון ולשנאה שלהם לאזרח הקטן!

21-064 מאמר – ההבדלים בין מתווך רכב ביבוא אישי ליבואן זעיר

יש לכאורה הרבה צדיקים במשרד התחבורה ואני לא אומר על כולם רשעים – הבעיה שלא מצאתי אותם עדיין.

הצדיקים היחידים שמצאתי במשרד התחבורה הם בין הפקידים הזוטרים  במשרדי הרישוי שכורעים תחת העומס וחלקם הם אנושיים ורוצים לעזור!

אבל המערכת לא מפצה פקידים  שעוזרים לאזרחים אלא רק מי שנאמן ועושה דברי "הבוסים הגדולים"  ששולטים במשרד התחבורה!

נכון ל  1/10/202  יש כ – 170 מתווכי רכב ביבוא אישי בעלי רישיון. קשה לאמוד כמה מהם פעילים, אבל אני מניח שרובם הגדול.  המספר הזה גדול במיוחד לאור העובדה שבשנה מיובאים לישראל בסה"כ רק 3,000 כלי רכב ביבוא אישי

מתווכי רכב ביבוא אישי 2.102021

 רשימת מתווכים ביבוא אישי

רשימת מתווכי רכב ביבוא אישי נכון לתאריך 8-1-2019 מתוך אתר משרד התחבורה

שילמתי 800 ש"ח וקיבלתי רישיון ל 5 שנים שנה אח"כ מתברר כי כל שנה צריך לשלם 800 ש"ח. ממש עושק – יבואנים ישירים שמייבאים עשרות אלפי כלי רכב משלמים אגרה 1,550 ואני שעוזר לייבא 30 כלי רכב משלם כל כך הרבה. רק פקידים עיוורים לאינטרס הציבורי ולצדק יכולים לקבוע כזו אגרה יקרה!